Dernier journal (14)
127 Hours
Do podobnýho srabu se může dostat leckdo, vyprostit se z něj tímhle způsobem, to už chce pořádný kulky, který já nemám vůbec. Rozhodně svůj nedostatek testosteronu ale alespoň z části kompenzuju faktem, že svůj Švýcarák nosím neustále u sebe, a tak bych se vyhnula nepříjemnýmu údělu (SPOILER!!!) pižlat si hodinu packu otvírákem na konzervy. Přes nespornou ostrost onoho nástroje mi to asociovalo epizodku z Happy Tree Friends o modrým losovi, co si užužlával nohu lžičkou. Přes něj moje představy dovlály až k hlášce šerifa z Nottinghamu: "...a vydloubnu mu srdce lžící!" "Proč lžící?" "Je tupá, tupče, víc to bolí.!" až ke vtipu o kojotovi, co si sám uhryzal už tři nohy a stejně je pořád chycenej...
Aron má za to, že se k něčemu takovýmu odhodlal, můj obdiv a i když se do toho průseru dostal jen a jen sám a z něj jen pět šestin jeho, mnou už by se ládovali krkavci. Zatím pro mě asi nejlepší film roku 2010...
Žebříček filmů 2010:
1. Kuky se vrací - 5* / I'm Here - 5*
2. 127 Hours - 4* / The King's Speech - 4* / Shutter Island - 4* / Blue Valentine - 4*
3. The Way Back - 4* / Howl - 4* / The Fighter - 4* / How to Train Your Dragon - 4*
4. True Grit - 4* / The Runaways - 4*
5. The Social Network - 4* / Despicable Me - 4*
6. Alice in Wonderland - 3*
7. Black Swan - 3*
8. London Boulevard - 3*
9. The Ghost Writer - 3*
10. Inception - 3* / Hot Tub Time Machine - 3* / PIKO - 3*
11. Bastardi - 3* / Román pro muže - 3* / All Good Things - 3*
13. The Killer Inside Me - 2*
14. Eclipse - 2*
15. The Tourist - 1* / Passion Play - 1*
16. Tekken - 1*
17. I'm Still Here - odpad, ale dle míry alergie ho řadím někam před Počátek