Dernier journal (20)
Ktoré filmy roka 2015 by mali podľa mňa patriť do TOP 10 ?
Tento rok bol určite slabší od toho predošlého, takže rebríček sa mi staval veľmi jednoducho, no poradie som radšej veľmi neriešil. Snažil som sa objektívne:
1. Kingsman: The Secret Service
2. Star Wars: The Force Awakens
3. Spectre
6. Black Mass
7. The Visit
10. Focus
Panneau de configuration