Dernier journal (159)
Zhodnotenie kino-roka 2016
JANUÁR/JANUARY/一月
--- xxx ---
FEBRUÁR/FEBRUARY/二月
1) Deadpool = 4* (8/10)
MAREC/MARCH/三月
2) Batman v Superman: Dawn of Justice = 3* (6/10)
3) The Witch = 2,5* (5/10)
APRÍL/APRIL/四月
4) 10 Cloverfield Lane = 4* (8/10)
5) The Huntsman: Winter's War = 3* (6/10)
MÁJ/MAY/五月
6) Captain America: Civil War = 4,5* (9/10)
7) X-Men: Apocalypse = 2,5* (5/10)
JÚN/JUNE/六月
8) Warcraft = 2,5* (5/10)
9) The Conjuring 2 = 3,5* (7/10)
10) Independence Day: Resurgence = 2* (4/10)
JÚL/JULY/七月
11) The Legend of Tarzan = 2,5* (5/10)
12) Jason Bourne = 3* (6/10)
13) Lights Out = 2,5* (5/10)
AUGUST/AUGUST/八月
14) Sausage Party = 4* (8/10)
15) Suicide Squad = 3,5* (7/10)
16) The Shallows = 3,5* (7/10)
17) Star Trek Beyond = 3* (6/10)
SEPTEMBER/SEPTEMBER/九月
18) Don't Breathe = 4* (8/10)
OKTÓBER/OCTOBER/十月
19) Deepwater Horizon = 4,5* (9/10)
20) The Girl on the Train = 3,5* (7/10)
NOVEMBER/NOVEMBER/十一月
21) Doctor Strange = 4* (8/10)
22) Arrival = 4,5* (9/10)
DECEMBER/DECEMBER/十二月
23) Rogue One: A Star Wars Story = 4* (8/10)
24) Assassin's Creed = 2,5* (5/10)
---------------------------------------------------------------------------------
CELKOM: 24 návštev z 31 zamýšľaných.
Zámerne som nakoniec vynechal pôvodne plánované: The 5th Wave, Gods of Egypt, Before I Wake, Ben-Hur, The Neon Demon
Z dôvodu iných povinností som v kine nestihol pôvodne plánované: The Revenant, Nocturnal Animals
PRIEMERNÉ HODNOTENIE: 67% - 6/10 - 3* (do kina sa stále oplatí chodiť, pod tri hviezdičky to nekleslo!)
NAJLEPŠÍ TOHTOROČNÝ KINO-ZÁŽITOK: Deepwater Horizon
NAJHORŠÍ TOHTOROČNÝ KINO-ZÁŽITOK: Independence Day: Resurgence
KINO-TURISTIKA 2016: Poprad, Praha, London, Bratislava, Switzerland (a teasujem next year by to mala byť ochutnávka kín v Dublin (01/2017), Amsterdam (01/2017), Madrid (03/2017), Praha (04/2017), Bratislava (anytime), Poprad (anytime) and probably Germany)
Veľa dobrých filmov v ďalšom roku praje všetkým CSFĎákom, maddy 马迪!